Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Asistenční systémy těžkých nákladních vozidel
Slepánek, David ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá asistenčními systémy těžkých nákladních vozidel. V první části je čtenář seznámen jak se základním rozdělením asistenčních systémů, tak i s jejich funkcí a využitím. Dále se práce podrobněji věnuje vybraným systémům detailněji. Poslední část je věnována rozvoji autonomních nákladních vozidel. V práci jsou zahrnuty klady i zápory používání těchto technologií v praxi. V závěru je zhodnocena užitečnost jednotlivých systémů.
Automobilové systémy řízené ECU
Kadlec, Martin ; Klapka, Milan (oponent) ; Strecker, Zbyněk (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je podat přehled současného stavu poznání v oblasti automobilových elektronicky řízených systémů doplněný vymezením trendů budoucího vývoje. První část práce popisuje základní pojmy v dané problematice. V další části práce je podrobná analýza systémů s jejich rozdělením a vysvětlením.
Zhodnocení současného rozvoje autonomních systémů řízení osobních vozidel
Zbořil, Maxmilián
Předložená bakalářská práce se zabývá zhodnocením současného rozvoje autonomních systémů řízení osobních vozidel. V první části práce je řešena historie autonomních systémů a následně je vypracován detailní přehled jednotlivých snímačů využívaných v autonomních vozidlech. V druhé části je proveden výčet jednotlivých úrovní automatizace autonomních systémů společně s popsáním jednotlivých asistenčních systémů, které se vyskytují ve vozidlech. Ve třetí části je řešeno konkrétní zastoupení autonomních systémů v automobilním průmyslu a následné popsání faktorů ovlivňujících rozvoj autonomních systémů. V závěru této práce je zpracována analýza nehodovosti za monitorované období.
Vliv aktivních bezpečnostních prvků na dopravu
Chmelíček, Patrik
Bakalářská práce se zabývá vlivem aktivních bezpečnostních prvků na dopravu. Popisuje jejich současný stav a specifikuje technologické možnosti těchto prvků vzhledem k současným trendům v této oblasti a prezentuje jejich využití v zemědělské technice. Důraz je kladen především na moderní asistenční systémy, jako jsou sledování mrtvého úhlu, nouzové brzdění, asistence při udržování jízdního pruhu atd. Druhá část práce se zabývá tříděním a analýzou míry nehod v České republice a Evropské unii a srovnáním s jinými zeměmi světa, jako jsou Spojené státy nebo Kazachstán. Následuje vyhodnocení potenciální schopnosti aktivních bezpečnostních systémů snížit tyto nehody. Na základě těchto dat je posouzena účinnost aktivních bezpečnostních prvků z ekonomického hlediska v dopravě.
Budoucnost systémů ADAS
Benešová, Simona ; Píštěk, Václav (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce shrnuje informace o pokročilých asistenčních systémech řízení. Práce se věnuje vysvětlení funkce systémů, popisu jednotlivých snímačů, které jsou pro funkci asistenčních systémů potřebné a také rozdělení těchto systémů. V této práci jsou dále popsány jednotlivé konkrétní vybrané systémy a jejich princip. A v závěru práce je probrán odhadovaný směr vývoje těchto asistenčních systémů do budoucna.
Návrh „Cyclist/Pedestrian Dummy“ platformy pro testování pokročilých asistenčních systémů
Bartuněk, Jiří ; Ramík, Pavel (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvořit návrh dálkově ovládané platformy, která je určena pro testování pokročilých asistenčních systémů v moderních automobilech. Práce se konkrétně zaměřuje na detailní konstrukci robustního podvozku, poháněného elektrickými motory. Tento podvozek musí být schopen unést různé figuríny, jako jsou chodec, dítě nebo cyklista, a zároveň odolat přejetí vozidlem, což je ověřeno pomocí metody konečných prvků. Práce také zahrnuje vývoj speciálního úchytného systému pro figuríny, který minimalizuje potenciální škody na testovaném vozidle. Výsledkem je kompletní návrh platformy, včetně detailního popisu výběru a integrace elektronických komponentů, poskytující tak komplexní podklady pro výrobu testovacího prototypu. Práce je doplněna také výkresovou dokumentací.
Spotřeba paliva při provozu nákladního vozidla a možnosti snížení spotřeby využitím asistenčních systémů
Krejsek, Jakub
Ve své diplomové práci popisuji činitele, které ovlivňují spotřebu paliva při silniční nákladní dopravě a možnosti optimalizace spotřeby paliva. V úvodu se zabývám způsoby měření spotřeby paliva s podporou telematiky. V další části jsem se za-měřil na popis asistenčních systémů pro řízení nákladních automobilů se zaměře-ním na snížení spotřeby paliva. Následuje navržení metodiky dráhové spotřeby paliva za použití telematiky. Práce pokračuje praktickou částí, zabývající se měře-ním spotřeby nákladních vozidel při použití asistenčních systémů a vlivu jejich nastavení na spotřebu nákladních vozidel.
Senzorické systémy vozidel
Altal, Rami ; Kovanda, Jan (vedoucí práce) ; Zewdie, Retta (oponent)
Práce se zabývá analýzou moderních senzorických systémů a asistenčních systémů aktivní bezpečnosti automobilů. V první, rešeršní části seznamuje s principy činnosti jednotlivých senzorů, jejich konstrukcí a jejich možnostmi pro asistenční systémy a detailněji popisuje v následující kapitole některé vybrané moderní asistenční systémy. V poslední kapitole je popsán experiment, simulace funkce adaptivního tempomatu pomocí programovatelné robotické stavebnice Lego Mindstorms NXT.
Asistenční systémy těžkých nákladních vozidel
Slepánek, David ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá asistenčními systémy těžkých nákladních vozidel. V první části je čtenář seznámen jak se základním rozdělením asistenčních systémů, tak i s jejich funkcí a využitím. Dále se práce podrobněji věnuje vybraným systémům detailněji. Poslední část je věnována rozvoji autonomních nákladních vozidel. V práci jsou zahrnuty klady i zápory používání těchto technologií v praxi. V závěru je zhodnocena užitečnost jednotlivých systémů.
Automobilové systémy řízené ECU
Kadlec, Martin ; Klapka, Milan (oponent) ; Strecker, Zbyněk (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je podat přehled současného stavu poznání v oblasti automobilových elektronicky řízených systémů doplněný vymezením trendů budoucího vývoje. První část práce popisuje základní pojmy v dané problematice. V další části práce je podrobná analýza systémů s jejich rozdělením a vysvětlením.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.